FAQ

1. Czy profesjonalna fotografia wnętrz ma sens i czy to w ogóle działa?

Oczywiście, klient wybiera oczami i prędzej wybierze obiekt noclegowy, przedstawiony w profesjonalny i miły dla oka sposób. Badania wykazują, że aż 81% osób wybierając produkty, kieruje się ich zdjęciami. Profesjonalnie wykonane zdjęcia obiektu noclegowego przyciągną uwagę kupującego i przyspieszą wynajem.

2. Jak przygotować wnętrze do sesji?

Najlepiej sesję zdjęciową wykonać od razu po remoncie czy malowaniu obiektu. Jednak gdy jest już na to za późno, również sobie z tym łatwo poradzimy. Nie obędzie się bez gruntownego sprzątania. Szczególną uwagę trzeba zwrócić na kurz, umycie okien i luster oraz dokładne wyczyszczenie frontów szafek kuchennych. Nie można również zapomnieć o bateriach łazienkowych i kuchennych.

3. Jaka jest najlepsza pora na wnętrzarską sesję wnętrz?

Zdjęcia wnętrz mogę wykonać o każdej porze dnia, aczkolwiek najbardziej lubię fotografować w środku dnia, kiedy do pomieszczenia wpada najwięcej światła naturalnego. W sesjach wnętrzarskich nie używam lamp błyskowych, więc bardzo sobie cenię każdy wpadający do wnętrza promień słońca.

4. Kiedy i w jakiej formie dostanę gotowe zdjęcia?

Szanuję Twój czas i rozumiem, że czas to pieniądz i że zdjęcia powinny jak najszybciej na siebie zarabiać. Zdjęcia dostaniesz już po 4 dniach roboczych od opłacenia faktury. Po sesji mam 2 dni na przesłanie Ci zdjęć do wyboru. Ty wybierasz zdjęcia oraz płacisz za wybrane. Po maksymalnie 4 dniach otrzymujesz pakiet profesjonalnie obrobionych zdjęć na dysk. Zdjęcia będą przygotowane w 4 formatach: pod druk ulotki czy banneru, umieszczenie ich w popularnych internetowych serwisach rezerwacyjnych, jak Booking czy Airbnb a także pod media społecznościowe- Facebook i Instagram. Jeśli potrzebujesz w innym formacie-daj znać.

5. Ile kosztuje sesja?

To zależy tylko od Ciebie. Po sesji otrzymasz ode mnie plik ze zdjęciami do wyboru. Następnie wybierasz te, które Ci się podobają i tylko za nie płacisz.

6. Czy przed sesją pobierana jest zaliczka i jaki jest sposób płatności?

Nie pobieram zaliczki. Preferuję płatność przelewem.

Jeśli masz jakiekolwiek inne pytania, z chęcią na nie odpowiem. Zapraszam do kontaktu telefonicznego bądź mailowego- zakładka kontakt.

FAQ